perjantai 2. maaliskuuta 2012

My room :)

Heipsan! :)
Vähän tullut nyt taukoa päivittelyssä ja suurin syy on, että mun kameran akun laturi oli hukassa mut löysin sen juuri!! Ja aattelin nyt esitellä mun huonetta, kun sain sen siivottua (jeij!!). Ja siis tavarat järjesteltyä suurinpiirtein oikeille paikoilleen. Niin ja jos joku ei tiennyt, niin me muutettiin vuodenvaihteessa tänne :)

Aloittaisin kuvasta, jossa mun huoneelle ei ole vielä tehty mitään mutta en löydä semmosta nyt yhtäkkiä! Eli aloitetaan rempasta, tässä kuvassa on jo seinät maalattu ja laitetaan lattiaa.


Sitten eräitä kuvia joita otin yhtenä aurinkoisena päivänä, näissä kuvissa on jo uusi sänkynikin! Nukuin patjalla varmaan yli kuukauden (tammikuun) ennen kuin sain valittua sängyn...

Likainen ikkuna :D




Ja siirrytäämpäs sitten näihin kuviin joita otin tänään :)) Vähän huonolaatuisia, kun piti ottaa salamalla... Mutta eiköhän selvää saa. En voinut oikein ottaa yleiskuvaa, kun huoneessa on kuitenkin aina jotain sellaista, jota en halua kuvaan...




Tässä kuvailun lomassa tajusin, että olenhan minä jo harjoitellut englantia! Olen nimittäin lukenut tätä Lauren Conradin kirjaa, joka on kirjoitettu englanniksi! Mutta on muuten hyvin helposti ymmärrettäää teksitä, voin suositella! Jos siis tämmöiset tyylikirjat kiinnostaa ;))





Lipasto, jonka päälle on tungettu kaikki mahdollinen hyvin epämääräisessä järjestyksessä

Tässä on mun muumimuki-kokoelma! :) Ja on mulla joitakin noista useampiakin, mutta laitoin kaikkia vain yhden esille, mymmeliä lukuunottamatta! Ja mulla on myös niitä syviä lautasia jonkin verran...









Tuossa vasemmalla seinällä on pari perhe kuvaa ja valkoisissa kehyksissä
on kirjoitusta, mutta se ei näy tässä kuvassa. Seinällä ei siis ole tyhjiä kehyksiä,
jos joku niin katsoi :D



Tämän kun vielä saisi jollekin seinälle! Tämän on minusta vain
niin ihana juliste, joka oli siis isäni seinällä kun hän oli nuori!



















Tuo vaatetanko on saman värinen kuin tämän huoneen yksi seinä,
muut seinät + katto ovat valkoisia


Täytyy nyt julkisesti myöntää, että nämä ovat ainoat kasvit, jotka säilyvät minun käsissäni hengissä :D En muista ikinä kastella kukkia! Mutta ikean tekokasvit ja -kukat ovat aitojen kasvien näköisiä.













Tänään kaupungista löytyi kolme hyvää leffaan! Olen nähnyt kaikki kolme ja nappasin sitten äkkiä omaan hyllyyni nämä, kun yhden hinta oli huimat 3.99!

 Mulla alko hiihtoloma!!!! Ja Peppi sitten päätti ilahduttaa sitten minua tekemällä jätöksensä valkoiselle matolleni, joka tuli juuri pesulasta :)) Eli eikun takaisin pesulaan... Peppi on sitten tosiaan koira ;)

Mukavaa lomaa niille joilla alkoi loma ja muille hyvät viikonloput! (:


R

4 kommenttia:

  1. vitsi tykkään sun huoneesta!! tosi viihtysä ja yuntuu et se suunniteltu oikee ajatuksella. toidan jäädä seurailee sun blogii, koska lähen ite kans vaitoon syksyllä jenkkeihi ja on kiva lukee muitten fiilisii vahtovuodeta. :)

    tas on muute linkki mun vaihtari blogii
    http://wildheartrunsforever.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)) Tykkään kyllä itekkin huoneestani kovasti!
      Joo mustakin on kauheen kiva lukia muitten ajatuksia näistä vaihtojutuista :)) Kävinkin jo vähän vilkuilemassa sun blogias ;)

      Poista
  2. Ihana huone! :)Ja tuo muumimukikokoelma ♥

    Mullakaan ei ikinä pysy mitkään kasvit elossa, ja oon siksi joutunu tyytymään muoviorkideaan :D Mutta se on kyllä ihan sievä, jotku jopa luulleet oikeaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos vain :DD Joo, tosiaan on tullut vähän noita mukeja kerättyä (;

      Eipä se mittään, vaikka täytyy tyytyä tekokukkiin. Ovatpahan ainakin helppohoitoisia ;DD

      Poista