lauantai 1. syyskuuta 2012

Shoppailua

Muiden iloksi ja isin kauhuksi aattelin esitellä nytte pikaisesti mitä tuli shoppailtua tiistaina targetista! Joo, sori mun aiheet on tosiaan näin hyviä, mutta nyt en jaksa kauheesti kirjoitella vaan annan kuvien kertoa!

Haha, nuo pyyhekumit sopii tosi hyvin tähän kokoelmaan!




Kuten tutut huomaakin, ei vielä tuo vaatteiden värimaailma ole muuttunut miksikään! :D Mustaa ja harmaata.... Vaikka kyllä mä ostin vielä semmosia alustoppeja vähän erivärisinä!

Meillä on täällä "myrsky", välillä tulee vesisadekuuroja ja välillä meinaa aurinkokin paistaa. Tämä on kuulemma sadetta sen jonkun hurrikaanin jäljiltä joka iski jo aiemmin New Orleansiin.

5 kommenttia:

  1. Musta ja harmaa ovat täydellisiä värejä. Neuletakki yhdistettynä valkoiseen tosi isoon huivin ja kapeat farkut - täydellistä. Ja jotkut mini ballerinat.
    Unohdin kysyä eilen Skypessä, miten se revlonin color stay toimii? Ja millä levität? Klassikko meikkivoiteiden klassikko. Itselleni ostin atlantasta kuivan ihon version.
    m

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin samaa mieltä! Pitäisi vaan löytää iso valkoinen huivi ja balleriinat!
      Se meikkivoide on toiminut oikein hyvin! Lähinnä oon huomannut sen, että kun mun edellinen meikkivoide meni päivän mittää yhä pahemman näköiseksi ja iho alkoi kiiltelemään, niin tällä se on melkein päin vastoin: illan mittaan se alkaa vain näyttämään yhä paremmalta! Mä levitän meikkisienellä, kun en saanut oikein levitettyä mun meikkisiveltimellä enkä tykkäät sotkea sormia :D

      Poista
    2. Ja sitten unohdin täysin kommentoida tähän, klassinen revlonin color stayn levittäminen on joko kostea tai kuiva sieni. Toimii hyvin huonosti siveltimellä, kuivuu liian nopeasti. Kostealla sienellä saa hyvin luonnollisen ilmeen ja silti hyvän peiton.
      m

      Poista
  2. No ei oo värimaailma muuttunut sulla ;) Mutta sulle sopii hyvin just harmaa ja musta, miks ei välillä joku värikkäämpikin :D Ja nuo neuleet vai mitkä nyt ikinä onkaan, on tosi ihanat ja sopii sulle varmasti tosi hyvin!! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! :D Mä yritän käyttää värikkäämpiä vaatteita, mutta ei ne vaan oikein sovi mulle :p Mäkin tykkäsin noista neuleista kovasti, ja laitan varmaan kuvaakin tänne sitten kun laitan niitä kouluun (:

      Poista